Tworząc treści w internecie jesteśmy kojarzeni przez naszych odbiorców. W owych skojarzeniach jak i zapamiętaniu nas w oczach odbiorców możemy pomóc. Budowanie marki osobistej można robić na wiele sposobów ale jest kilka zasad, które zdecydowanie bardziej pomogą niż przeszkodzą 😉 Właśnie o tym jest ten odcinek podcastu, a ekspertem w tym temacie jest Joanna Ceplin z Instytutu Marki Online i Komunikacji.
Tematy poruszone w rozmowie oraz linki:
- markaonline.pl
- imok.edu.pl
- progresnieperfekcja.pl/
- brandingarnia.pl
- W jaki sposób zacząć pracę nad swoją marką osobistą?
- Na co zwrócić uwagę robiąc research konkurencji?
- Jakie elementy składają się na brand osobisty?
- Czym możemy się wyróżnić oraz jak istotna (i czym jest) autentyczność w internecie?
- Co jest istotne na początku budowania marki osobistej?
- Kiedy perfekcjonizm jest problematyczny?
- Jakie social media wybrać na początek?
- Które z mediów społecznościowych pasują do jakich branży?
- Trendy w social mediach
- Ile contentu tworzyć?
- Jak istotne jest posiadanie kalendarza publikacji?
- Jak podejść do stworzenia kalendarza kontentu?
- Jakie aplikacje pomogą nam w budowaniu marki osobistej oraz tworzeniu treści do internetu?
Wersja audio:
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 49:10 — 45.1MB)
Subskrybuj: Apple Podcasts | Spotify | RSS | More
Wersja wideo:
Tematy poruszone w rozmowie oraz linki:
0 Comments