Czy zastanawiałeś się kiedyś kim ma być (lub już jest) odbiorca twojego podcastu? Jeśli nadajesz swoją audycję bez takich rozważań to pewnie poznajesz swoich słuchaczy wraz z czasem – spoko. Jeśli jednak chcesz “zrobić to lepiej” to warto zastanowić się dla kogo nadajemy, tak aby to w naszej głowie był obraz “co i dla kogo” chcemy robić. Ta wiedza przyda nam się zarówno do wymyślania tematów audycji jak i rozmów z zaproszonymi gośćmi.
Tematy poruszane w odcinku:
- Podcasty dla WOŚP
- Segmentacja / nisza (jak precyzyjnie określać odbiorcę)
- Jak opisać Avatar, jak głęboko iść w nisze (ile ludzi jest w niszy)
- Sposoby wizualizacji
- Rozróżnienie słuchacza w/g aktywności, stylu życia, geografia
- Na co wpływa określenie avatara
- Zmiana avatara z czasem
Osoby, narzędzia i podcasty, które pojawiły się podczas rozmowy:
- PodcastydlaWOSP.pl
- Szkolapodcastu.pl/kurs
- Radiogram.pl
- Jak mówić, żeby nas słuchano? – Prof. Jerzy Bralczyk
Wersja audio
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 1:10:59 — 65.0MB)
Subskrybuj: Apple Podcasts | Spotify | RSS | More
0 Comments